דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

כנגד ארבעה אלבומים דיברה התורה | זוהר מלאכי

0

 


כנגד ארבעה אלבומים דיברה התורה | זוהר מלאכי 

חג פסח הוא הזדמנות חגיגית להרחיב את האוסף הדיסקים הפרטי [במידה ואתם עדיין רוכשים אלבומים] אז לרגל חג המצות, חג החירות, קבלו ארבעה דיסקים מומלצים לחג ששווה להסכית ולנצור. 



אהרן רזאל - "כבן המתגעגע" "כבן המתגעגע" הינו אלבום השלושה עשר המאגד בתוכו חמש עשרה רצועות השמעה. אהרן רזאל לוקח אותנו למסע אישי אל עולמו הפנימי בו ממשיל עצמו כבן אשר כלתה נפשו לבורא עולם. באלבומו ישנם שיתופי פעולה קסומים עם אביתר בנאי ("אני אחר"), דוד ד'אור ("שמע ישראל"), ניצן רויטמן ומקהלת ילדים בת קול ("כי אשמרה שבת") ויוסף נטיב ("הלב והמעיין"). "כבן המתגעגע" ממשיך להציב זרקור לעבר אהבתו הגדולה של אהרן רזאל למשפחה ולעולם התורה. 







יוני גנוט - "הגלה נא" "הגלה נא" הינו אלבום שלישי אותו כתב והלחין יוני גנוט (פרט לשיר "עוד ישמע קולי"). "הגלה נא" ישנו דגש על שלום בעם ישראל כמרכיב חשוב בבניין ירושלים ובתהליך הגאולה. באלבום זה נוטלים חלק לביא גנוט ("אולי ירחם" ו"מזמור לדוד"), אריק סיני ("אולי ירחם"), יגל הרוש ("מרחבים"), יהושע לימוני, אילן דמרי ורועי אדרי ("אין איש שאין לו נר"). ואילן דמרי ותלמידי הישיבה לצעירים ("ישמח ליבי") אשר מציגים את יכולותיו של יוני גנוט כמלחין ומבצע נהדר. 







בוצר - "הבית" "הבית" הינו אלבום השלישי אשר נכתב והולחן ע"י בוצר והופק מוזיקלית ע"י אורי אבני ("ציון", "הבית", "פרדס רימונים", "ער ללא ירח", "ADD", "שינה", "ברוך הבא" ו"ידידי" ביחד עם דן סולומון) גיל סמטנה ויועז נבו ("דברי אלי בשיר") בניהול הפקה וייעוץ אומנותי של נעה בוצר המוכשרת. "הבית" מאגד בתוכו תשע רצועות השמעה עוצמתיים ועמוקים עם הרבה כמיהה, געגוע ועם הרבה נשמה. ללא ספק בוצר ממשיך לבסס עצמו ולהיות אחד מחלוציה הנאמנים של התקופה. 







חנן בן ארי - Live 2022"" כו' אלול תשפ"ב העלה חנן בן ארי פוסט: "לפני כמה חודשים יצא לי לשמוע את ׳אמא אם הייתי׳ בביצוע שכולכם מכירים. וחשבתי לעצמי, וואו זה לא הקול שלי. ואז הקשבתי לוויקיפדיה, ממך עד אליי וכל גרסאות האולפן, ואמרתי שלחג הזה אני חייב להכין לנו אלבום לייב עם כל השירים בגרסת ההופעה. אם תפתחו את הלב, זכיתי". אך לא רק הוא זכה אלא גם אנחנו באלבום הופעה ראשון אותו הפיק ועיבד תומר בירן. אני אהבתי. ומה איתכם?





0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC