דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

המלצת דיסק: אהרן רזאל - "עד אמצא מקום" | זוהר מלאכי

0


"אם אבוא באוהל ביתי / אם אעלה על ערש יצועי / אם אתן שנת לעיני לעפעפי תנומה / עד אמצא מקום לה' / אם אבוא באוהל ביתי / אם אעלה על ערש יצועי / אם אתן שנת לעיני לעפעפי תנומה / עד אמצא מקום לה' / ובלב עולה התפילה / עד מתי גולה וסורה / שובי בת מלך אל עיר מלוכה / מתוך ההפיכה / ובלב עולה התפילה / עד מתי גולה וסורה / שובי בת מלך אל עיר מלוכה / אור גדול יבקע / שועלים טיפסו על ההר / איך היה נווה למדבר / גם ציפור בנתה ביתה / ובת ציון שנותרה / לבדה בשדה עזובה / ובלב עולה התפילה / עד מתי גולה וסורה / שובי בת מלך אל עיר מלוכה / מתוך ההפיכה / כי בחר ה' בציון איווה למושב לו / כי בחר ה' בציון איווה למושב לו / פה אשב זאת מנוחתי / כי אויתיה / ובלב עולה התפילה / עד מתי גולה וסורה / שובי בת מלך אל עיר מלוכה / אור גדול יבקע / ובלב עולה התפילה / עד מתי גולה וסורה / שובי בת מלך אל עיר מלוכה / מתוך ההפיכה / שובי בת מלך אל עיר מלוכה / מתוך ההפיכה / שובי בת מלך אל עיר מלוכה / אור גדול יבקע" ["עד אמצא מקום לה'", מילים: אהרון ואפרת רזאל, לחן: אהרן רזאל]

"עד אמצא מקום", אלבום יהודי בניחוח ישיבתי, הינו אלבום 11 של אהרן רזאל המאגד בתוכו 11 רצועות השמעה אשר לוקחים אותנו לעולמו הפנימי והאישי של אהרן רזאל אל החיפוש התמידי כשבסופו מגיע אהרן רזאל אל עולם התורה. שם האלבום "עד אמצא מקום" אינו מקרי היות ושמו כן הוא, עד שאהרן רזאל ימצא מקום. ואכן, אהרן רזאל מוצא מקום, תרתי משמע, גם למשפחתו [אפרת רזאל, בת זוגתו, אור-חיים בצלאל רזאל ובארי דוד משה רזאל, שניים מבניו, יונתן רזאל, אחיו, ואורנה שרעבי-רזאל ע"ה, דודתו] וגם לחברים מהמוזיקה היהודית [ישי ריבו, מרדכי בן דוד ואברימי קירשנבוים]. וכל זאת בעיבוד והפקה מוזיקאלית שלו ["מכתב אחרון שהשאירה אם לבנה הקטן", "אחינו"] ועיבוד והפקה משותפת שלו ביחד עם אבי טל ["עד אמצא מקום לה'", "הבל פיהם", "כל הרוחות שבעולם"] וגם של גיל סמנטה ["אם יש את נפשו"] מאור שושן ["עשר בני אדם", "הולך תמים"] ויובל סטופל ["אנא עבדא"] יואלי דיקמן ["לקדש שם שמיים", "זה העסק שלנו"].

ללא ספק אלבום "עד אמצא מקום" ממשיך את הקו המחשבתי שבא בעקבות האלבום המוצלח, "קבעתי". אהרן רזאל מציב זרקור לעבר אהבתו הגדולה למשפחה, לעולם התורה ובני הישיבות שאימצו למעשה את שיריו וזאת בשל מנעד הרחב של מוזיקה אשר הפכו אותם להמנונים של ממש. אני אהבתי. מה איתך?

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC