דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

ה"המגיד" - סינגל ביכורים לזמר קובי גרינבוים

0


לאחר שנים ארוכות בתעשיית המוסיקה, בהן הכניס אלפי חתנים וכלות תחת חופתם, אחרי שחרך במות בכל הארץ לארכה ולרחבה, אחרי שהופיע ברחבי העולם בהופעות ענק ודינרים יוקרתיים, יוצא הזמר המצליח קובי גרינבוים, בסינגל בכורה "המגיד", מתוך אלבום שיראה אור בעתיד.

״המגיד" של גרינבוים, מביא בשורה של ממש למוסיקה החסידית ולרפרטואר של שירי החופות, זוהי קלאסיקה עם ניחוח חסידי שפורטת על נימי הרגש של המאזין לה.

"המגיד" וגרינבוים מביאים ניחוח נוסטלגי עשיר ומשובח, הן בלחן המיוחד אותו הלחין יצחק אקר, והן בעיבוד רב גוני ומרתק של ממש עם מיטב הנגנים הטובים בארץ, בניצוחו של המעבד מאסטרו יהודה גלילי, כאשר על העיבוד הקולי הופקד המעבד והמוסיקאי מוישי רוט.

מילותיו של "המגיד" נלקחו מתוך שטר התנאים העתיק והמיוחד המיוחד אותו כתב ר' ישראל נג'ארה בין כנסת ישראל לאביהם שבשמים - "...הַמַגִיד מֵרֵאשִׁית אַחֲרִית הוּא יִתֵּן שֵׁם טוֹב וּשְׁאֵרִית לְאֵלֶה דִבְרֵי הַתְּנָאִים וְהַבְּרִית... וְהֲכֹּל שָׁרִיר וְקַיָים!".

"המגיד" מושק בימים אלו עם קליפ מילים ואנימציה ייחודי, המדמה את "שטר התנאים" מתהווה ומתרחש לעיני הצופה. צפיה והאזנה נעימה!

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC